TOP- 3  positie klanttevredenheid in 2019

11 December 2019 was een bijzondere dag voor CPM Nederland. Management Team maakte de ranking bekend van hun onderzoek naar de beste dienstverleners van Nederland. CPM werd beoordeeld in de categorie HR Assessment & Recruitment. De Net Promotor Score, de NPS, naar klanttevredenheid is een bijzonder onderdeel van dat onderzoek. Respondenten gaven daarin aan hoe waarschijnlijk het is dat zij CPM bij een ander zouden aanbevelen.  Met onze klanttevredenheidsscore behaalden we een TOP 3 positie. En daar zijn we erg trots op. Onze relaties die voor zo’n positieve pers zorgden, zijn we heel erg dankbaar.

Het onderzoek werd in opdracht van MT (Management Team) uitgevoerd door een onderzoeksbureau van de Universiteit van Amsterdam o.l.v. Prof. Dr. Henk Volberda.

Ook succesvol in 2018

Tot onze grote verrassing eindigden we in 2018 in de categorie HR-Assessment als nummer 3 in het MT1000-onderzoek. Respondenten werd gevraagd dienstverleners te beoordelen op de drie aspecten uit het model van Treacy & Wiersema: Klantgerichtheid, Productleiderschap en Kwaliteit van de uitvoering. Daarnaast was de score van klanttevredenheid van belang. Een resultaat dat, samen met ons 5-jarig bestaan, de moeite van het vieren waard was!

In een speciaal magazine verscheen een artikel over CPM en Marion Neefe, CPM’s algemeen directeur.  Bekijk hier het artikel.