Onze aanpak
- Maatwerk en co-creatie in assessment- en ontwikkeltrajecten.
- Oplossingen direct toepasbaar in uw werkpraktijk.
- Inzicht bieden in eigen ontwikkeling: wat én hoe
- Flexibiliteit in kwantiteit en expertise
- Kwaliteit, bewezen methodieken én open oog voor vernieuwing.
Maatwerk en co-creatie in assessment- en ontwikkeltrajecten
We hebben veel ‘vlieguren’, maar toch gaan we nooit op de automatische piloot. Uw vraag en uw organisatie zijn immers altijd bijzonder. Onze rugzak vol ervaring en expertise komt goed van pas. Maar écht resultaat bereiken we alleen als we samen met u optrekken. Uw eigen bedrijfsinzichten koppelen aan onze kennis en kunde. Dat is de kracht.
Oplossingen direct toepasbaar in uw werkpraktijk
Onze inzet is soms kortdurend, soms omvangrijk maar levert u altijd iets op waar u zelf in de praktijk verder mee kunt.
Inzicht bieden in eigen ontwikkeling: wat én hoe
Wij gaan voor duurzame ontwikkeling van individuen en organisaties: door analyse, advisering en ondersteuning. Wij geven echt inzicht in het wat én hoe van de gewenste ontwikkeling.
Flexibiliteit in kwantiteit en expertise
Erg omvangrijke opdrachten vragen extra capaciteit. Dat is geen enkel probleem. Dan doen we een beroep op onze flexibele schil: consultants en ondersteuners die de werkwijze en waarden van CPM- Nederland kennen en dus naadloos kunnen aansluiten.
Ook wanneer specifieke expertise nodig is, kunnen we rekenen op onze netwerkpartners. Bijvoorbeeld bij organisatievraagstukken die breder gaan dan onze kernkwaliteit, de human factor.
Voor u maakt dat geen verschil: u werkt met CPM-ers! Wij houden de regie en staan in voor 100% commitment van alle betrokkenen.
Kwaliteit, bewezen methodieken én open oog voor vernieuwing.
Wij gaan voor een hoogwaardig resultaat, maar ook ‘de- weg- daarnaartoe’ voldoet aan stevige eisen. Vakinhoudelijk bijblijven is vanzelfsprekend. En we volgen nauwgezet wat er in de wereld in en om organisaties gebeurt. Zo kunnen we onze kwaliteitsbelofte waar blijven maken.
Wij werken volgens de privacy- en gedragscodes van de NVP (Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement en Organisatieontwikkeling) en het NIP (Nederlands Instituut van Psychologen).
De validiteit van instrumentarium en methodieken wordt periodiek onderzocht. Met opdrachtgevers en kandidaten/deelnemers evalueren we regelmatig onze opdrachten. Een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek hoort daar bij.